CAN'T STOP FROM LOVING YOU!


Alhamdulillah, hubungan kami masih lagi kekal hingga ke hari ini. Bersyukur ke hadrat ilahi kerana diberi girlfie yang comel lagi baik hati. Cehhhhh, pandai betul gua bodek si comel tu. Moga tak tersedak bila kentut ya, eh? Hehehe xp Walaupun kami kerap bergaduh setiap hari, perasaan sayang dan cinta tu tak pernah padam. Makin lama makin bertambah ada lah rasanya. Tapi, kalau boleh gue taknaklah bergaduh hari-hari, makin rindu pula nanti :cc hihihi xp

Sekarang ni dah jarang sangat jumpa dia. Bukan tak nak jumpa, cuma keadaan tak mengizinkan. Rindu sangat dekat dia. Tak nak dia rasa yang dia diabai. Hmmm, macam mana ni? :cc Kadang-kadang tu cuma sempat tengok dia dari kelas je. Maklumlah, kelas depan-depan kan. Bukan main senang lagi nak skodeng dia buat apa walaupun jauh, wahahaha xp Kalau gua ushar dia dan dia ushar gua rasa heaven sangaaaat. Tak pasal jadi pemalu sebab dak-dak kelas semua ushar gua dengan aksi gua yang tahpape memandang kelas hadapan. Mesti diorang ingat gua kena sawan.... Kwaja...

Walaupun boleh kata hari-hari bergaduh, rasa benci marah dekat dia tak pernah wujud. Iyelaaa, dah salah sendiri takkan nak marah orang yang tersayang kan? Heee, sayang sangat dekat dia tak kira apa yang berlaku! She's the one for me and i'm the one for her. Orang ketiga? Sila pergi terjun bangunan sana, belok kiri belok kanan lompat lompat terjun bangunan. Bagus betul anak mak.

Amira, i'm so sorry for my mistakes. I do love you so dmn much honey xx Habi tahu, setiap hari mesti ada benda yang tak kena kan? Itu semua salah habi. Habi yang mulakan, habi tahu tu sayang. Habi takkan pernah salahkan sayang. Habi tak nak kehilangan sayang. Terima kasih sesangat sebab masih lagi bertahan dengan perangai habi sampai hari ni. Habi hargai sangat apa yang sayang dah buat dekat habi. Rindu sangat dekat sayang sekarang ni... I wish that you're here sayangku... I miss you so dmn much honey xx I love you w all of my heart and gonna love you forever and ever sayang xoxo :'** I can't stop from loving you honeyyy xoxo :'** 



0 orang kena bebel.:

Post a Comment