She's mine.



Assalamualaikum untuk semua. This will be my first entry selepas blog ini dibaik pulih. Thank you :)

Alhamdulillah, praise to Allah for this awesome day of my life. Very thankful for it. Tak sangka perasaan yang dipendamkan selama ini diluahkan juga. Rasa lega sangat, tapi takut pun ada. Lega kenapa dan takut pun kenapa? Lega sebab dapat luahkan perasaan cinta-cintun ni dekat seseorang yang kita suka. Takut pula sebab takut ditinggalkan oleh seseorang yang kita suka tu. Memang seronoklah kan kalau ditinggalkan.

At first, perasaan suka dekat dia tu tak berapa sangat sebab gua sedar diri ni tak berapa nak kacak dan masa tu dia ada suka budak yang duduk sebelah guaaaaa, hahaha. Then, bila dah selalu duduk bertweet dengan dia rasa suka yang teramat tu tiba-tiba je datang tapi tak mengapa. Gua pendam selagi mampu sebab gua tahu dia takkan gua saya punya, hahaha.

Kemudian, kami mula rapat, rapat dan terus rapat. The moment bila dia panggil gua hubby tu yang buat gua tak tahan. Nak berterusterang takut ditolak, kan? Maklumlah, tak kacak macam ex-ex dia tu tapi itu tidak menjadi penghalang. On today's date, 13.3.13. Gua berjaya juga melamar dia jadi girlfie gua. Cewaaaaaah, hahaha.

Sayaaaaaaang? On this special date, you're mine k? I hope kita dapat jaga hubungan kita. I sayang you sesangat, I harap you tahu tu and I tak sanggup kehilangan you. Mungkin boleh sawan sekejap kot kalau I hilang you. I harap you pun sama macam I. Meloveyousodamnmuchsayaaaaaaaang xoxo :**



0 orang kena bebel.:

Post a Comment