She's the one.


Assalamualaikum guys. I just can't express my feelings right now. What I know is i'm so fcking in love with her. So so so and so damn much. For me, she's the best. No one can replace her in my heart xx. I repeat, no one.

Dia seorang yang manis sweet, pandai bergurau, pandai ambil hati saya, pandai buat saya tersenyum or tergelak sorang-sorang, pandai merajuk dan pandai pujuk saya. Bagi saya, setiap kelakuan dia comel gila sesangat sangat sangatlah. Sumpah comel doh, tak tipu. Korang apa tahu en en en?  Hihihi untung sangat dapat dia xx.

Ada satu hari tu, saya selalu sangat cakap dia comel. Sampai dia nak merajuk 1 minit dengan saya. 1 minit? Tak ke comel tu? Comel en en en? Hihihi dia suka sangat buat saya senyum xx. Ada juga sekali tu dia nak tambah lagi 1 minit. What? 2 minit? Bertambah kecomelan dia dekat situ k. Kalau 1 minit dah comel, 2 minit mestilah comel comel kan? Alalalalala comelnya awak babymiewaa sayaaaaang xx :* hihihi.

Sebelum balik tadi ada jumpa dia sekejap. Tak berapa nak sekejap juga sebenarnya. Duduk dengan dia. Bersembang dengan dia. Awwww I miss that moment. Tak dapat nak duduk lama-lama dengan dia sebab sibuk dengan perjumpaan KP. Masa jumpa dia, sumpah segan gila kot. Tapi nak buat macam mana kan? Saya sayang dia. Jadi saya kena beranikan diri berhadapan dengan dia. Ceeeeeeeh ayat :b and saya ada bagi dia nametag saya. Hope dia simpaaaan elok-elok.

Part paling best bila dia bagi sapu tangan dia dekat saya, awwwww. Sho shweeeet gitu xx. Dia minta saya punya tapi saya tak bagi. Insya'Allah esok saya bagi k sayang xx :*

Saya sayang awak sangat. Saya takkan sewenang-wenangnya lepaskan awak sayang. Awak bermakna sangat dalam hidup saya. Tanpa awak, saya tak tahu apa yang akan jadi dengan saya sayang. Saya nak awak tahu yang saya betul-betul cintakan awak. Saya ikhlas sayang. Perasaan sayang tu makin lama makin banyak. Tak terkira sayang. Saya harap awak tahu tu xx :'*
Sayaaaaang, ingat lagi tak pertemuan kita tengahari/petang tadi? Sumpah saya rindu awak sayang. Saya rindu nak bersama awak. Saya rindu nak duduk dekat-dekat dengan awak. Saya rindu nak dengar suara awak. Saya rindu nak dengar 'syahmi' dari mulut awak. Saya rindu nak mengada dengan awak. Saya rindu semua tu sayaaaaaang. Bila kita boleh bersama macam tu lagi sayang? Sayaaaang? Awak dengar tak ni? Saya rindu awak sesangaaaaaaaaaaaat xoxo :'*





0 orang kena bebel.:

Post a Comment