SHE'S MINE FOR 853 DAYS.


Assalamualaikum.

Alhamdulillah, day passing day and my love towards her getting stronger and stronger. Even stronger than before. I can’t imagine how’s my life without her. Is it bad? Is it hard enough for me to accept the reality that I’ve been unlove? For real, I can’t accept it at all. We’re known each other since I was 17 year’s old and she was 16 and there’s a lot of  our memories together. 

Tanpa disangka hubungan kami kekal hingga ke hari ni. From the first day we met, there's a lot of obstacle that we've been through. Starting from the bad things until the good things. Your love make me become stronger and stronger. I just can't help myself when i'm not with you. You are the greatest thing that ever came into my life and I won't let anyone take you away from me. I may not be with you all the time sweetheart, but you are never out of my heart. I've started to miss you so dmn much. Hari terakhir kita jumpa masa dekat Gua Musang, itu pun sekejap je dapat jumpa tapi tak apa sebab dapat juga spent time together even sekejap and now i'm waiting for you sayang. Tak sabar nak ambil you dekat TBS nanti. I wish i could see your smile tomorrow.

Before it's too late, i just wanna tell you that i love you so dmn much sweetheart and Happy 853 Days together sweetheart! I tahu susah bagi you sekarang nak terima i macam you terima i dulu. I dah musnahkan kepercayaan you, hancurkan harapan you. You pun dah mula takut untuk cintakan i sepenuh hati you macam kita mula kenal dulu. I minta maaf sangat you. I tak hargai apa yang you  dah buat untuk i and untuk relationship kita. I nak you tahu yang i cintakan you sepenuh hati i. Tak semua orang faham perasaan i untuk you. You're the greatest love that i've ever had. I tak kisah orang nak cakap i ni apa sebab selalu sakitkan hati you, as long as you tahu perasaan i terhadap you macam mana itu dah memadai sayang. I'll be happy sangat for that. Thank you for still loving me with all of your heart sayang. Thank you for sticking up with me even i know i'm not the one that you want. Thank you for being my last love even i'm not your first. Ramai lelaki dekat luar sana gilakan you but you still make it up with me. Thanks a lot sayang for loving me that much. You're the only person that i can say i love you and i mean it with all of my heart. Kalau i jealous tengok you dengan lelaki lain i harap you tak marah i you tak merajuk dengan i sebab i memang tak boleh tengok you dengan lelaki lain. 2years4months, i harap you tahu jealous i macam mana sayang. Even i'm not good enough for you, insyaAllah i akan perbaiki diri i dan upgrade cinta i untuk you sebab hati i terlalu cintakan you sayang, cintakan Nurul Amira bt Fakhri. I harap kita dapat jaga cinta kita ini untuk selamanya, hingga ke akhir hayat kita insyaAllah. See you tomorrow sayang! Excited pula nak jumpa bby! Hehehe xp I love you so dmn much my love my heart my princess! xoxo

Bby, b nak bb tahu yang b sayang sangat dekat bb. Maaf kalau b terlalu control bb selama kita bersama ni. B bukan apa, b takut bb suka orang lain jatuh hati dgn orang lain :c B terlalu cintakan bb. Takda cinta yang mampu gantikan cinta bb dalam hati b. Hati b hanya mahukan bb, you're the one sayang :'* InsyaAllah b akan cuba untuk curi cinta bb, hati bb untuk kebahagiaan kita bersama. I love you so dmn much my loveeeee! Emmmmmmmuaaaaah! xoxo :**



0 orang kena bebel.:

Post a Comment