It's been 2YEARS & 6MONTHS.





Bismillah,
Assalamualaikum.

It's been 2 years and 6 months for us today. I'm really glad that our love journey have reached 2 years and 6 months old. Dalam 2 tahun dan 6 bulan ni banyak benda yang berlaku. Dari perkara yang menggembirakan kita sampailah perkara yang menyedihkan kita tapi sejak dua menjak ni kita dah tak gembira bersama. Awak pun ada cakap yang awak dah tak bahagia dengan saya. Awak cakap hati awak dah tak sama macam dulu, awak cakap perangai awak dah lain dan makin kasar, awak cakap awak pun nak rasa gembira. Saya tahu saya dah tak mampu nak bahagiakan awak. Saya tahu saya dah tak mampu nak ukirkan senyuman di bibir awak dan saya tahu saya bukanlah yang terbaik untuk awak.

Bulan lepas, awak tinggalkan saya. Awak cuba jauhkan diri dari saya. Awak langsung tak berhubung dengan saya. Saya terlalu rindukan awak. Saya terlalu rindukan gelak tawa awak dan saya terlalu rindukan saat indah bersama awak. And a few days ago, awak cuba untuk tinggalkan saya lagi. Awak cakap awak perlukan masa but it takes so much time sweetheart. Saya terlalu rindukan awak dan sejujurnya saya rindukan awak yang pernah saya kenal dulu. Saya tak boleh fokus dalam apa jua yang saya buat sebab saya terlalu fikirkan awak. Terlalu fikirkan perasaan awak dan apa yang awak sedang rasa sekarang ni hingga saya terlupa tanggungjawab saya dan apa yang perlu saya buat sepatutnya.

Awak cinta hati saya. Sesungguhnya hati saya hanya milik awak seorang. Saya tak dapat nak lakukan apa-apa tanpa awak disisi saya. Hati saya kosong, jiwa saya kosong. I need you so much sayang.

Bb, terima kasih sebab masih lagi bertahan dengan b even hubungan ni terlalu menyakitkan bb. B tahu bb sakit sangat dengan b dan bb cuba untuk jauhkan perasaan sakit tu dari terus menguasai bb. Terima kasih atas kenangan yang manis yang b dah bagi untuk b, dari mula kita kenal iaitu dari manisnya cinta kita hinggalah ke hari ni yang pastinya cinta kita tak semanis cinta kita yang dulu. Terima kasih sebab masih lagi menyayangi b seperti mana bb menyanyangi b waktu kita kenal dulu, b hargai sangat pengorbanan bb terhadap hubungan kita ni. Bb ambil lah sebanyak mana masa yang bb perlu but pls jangan pernah tinggalkan b sendirian. I need you so much in my life. B tak nak hati b rasa kosong, b nak bb terus berada dalam hati b walau apa yang berlaku. Kalau satu hari nanti bb dah tak boleh nak terima diri b, pls ingat balik apa yang kita pernah lalui bersama. From the goods to the bads and from the ups until the downs. B hanya perlukan seorang je untuk takluk hati bb and she will always be you.

To Nurul Amira bt Fakhri, i just want you to know that i'm really fall in love with you and i hope our love will last forever until the end of our life and i'm sorry if i cant be the perfect one for you. I'll promise you that i will always loving you even in the hard situations.

Happy 2 years and 6 months sweetheart.

I will not stop from loving you.

The girl that i loved so dmn much.

Can't wait to meet you and spend my whole day with you.

I miss you so much sweetheart and,

I love you so fckn dmn much Nurul Amira bt Fakhri.

Lots of love,
Syahmi Ahmad

0 orang kena bebel.:

Post a Comment