Thank you my love


Bismillah,
Assalamualaikum.

2tahun 6bulan dan 2minggu.

This is the end of our relationship. Thank you for always be there for me even it's hard for you. Sincerely, there's a lot of memories in this relationship. We're known each other when we're in secondary school. I was 17 and you were 16. We're keep in touch through twitter at first and i don't even know who you are and where you came from. After we're keep tweeting together, i feel more comfortable with you. I do like you but i don't think you'll like me too. With the help of my friend, we've been together on 13th March 2013. I'm in love with you and you're in love with me. That's the sweetest moment that encountered in my life. When the last bell rings, you neither i will wait for each other at the canteen. I miss that moment so much. I can't continue writing this hm...

Kalau nak diikutkan, banyak sangat kenangan saya dengan awak Amira. Saya memang tak boleh nak survive bila takda awak tapi nak buat macam mana kan. Saya kena akur dengan keputusan yang awak dah buat. Ramai yang cakap dekat saya, kalau saya je fikir pasal awak tapi awak langsung tak fikir pasal saya buat apa. Kalau saya je yang terlalu hargai kenangan saya dengan awak dan awak langsung tak hargai semua tu buat apa. Am i right? Tapi saya langsung tak kisah apa orang nak kata. Saya terlalu sayangkan awak dan tak pernah saya sayangkan seseorang sedalam ni.

"Kalau hati dah takda, tak guna juga."

"Please kita boleh jadi kawan kan? Apa salahnya?"

You've changed a lot.

But i'll be fine with that. Saya ingat lagi, awak punya susah nak tinggalkan saya. Nak jadi kawan pun awak tak mahu kalau putus tapi sekarang lain jadinya. Orang mungkin kata awak bukan jodoh saya but i don't even care at all. Saya nak awak je sekarang ni. Hati saya langsung tak boleh terima orang lain. Kenapa awak jadi macam ni Amira? Apa salah saya? Apa silap saya? 2 tahun kita bersama Amira, tak cukup ke kenangan kita berdua? Apa yang kurang pada diri saya? Kenapa sekarang baru awak nak tawar hati dengan saya? Dengan hubungan kita? Saya terlalu sayangkan awak Amira. Kenapa awak buat saya macam ni? Saya tahu hati awak dah tak ada untuk saya, takkan sekecil zarah pun tak ada? Saya hanya mampu tunggu awak je sekarang ni and i hope you will come back to me...

Bb, jangan seksa b macam ni pls? B tak mampu nak hadapi semua ni. Nanti siapa nak duduk sebelah b bila b drive? Tempat tu dah sebati dengan bb tahu tak? Bila b drive sorang, b terbayang-bayang bb ada sebelah b hm. B tak kuat sayang. Jangan tinggal b lama-lama boleh tak? B tunggu bb balik dekat b. Jangan tinggalkan b lama sangat tau? Nanti b rindu sangat dekat bb hm. Pls la bb jangan buat b macam ni....

No matter how hard the situation, i'll never leave you and i promise i'll love you forever and ever.

I'm waiting for you to come back sweetheart.

For me and Sofea...

I'm waiting for you Nurul Amira bt Fakhri.

13/3/13 - 26/9/15 will always on my mind.....



0 orang kena bebel.:

Post a Comment